top of page
חיפוש

הקשר בין שחיה לפוטנציאל עסקי



איך מערכת SAP יכולה לשפר את תוצאות העסק
איך מערכת לניהול העסק משפרת את תוצאות העסק

אתמול הלכתי לבריכה יחד עם הבן שלי. עשינו כמה בריכות והוא השיג אותי. שמחתי והחמאתי לו שהוא כבר שוחה ממש טוב. אז הוא אמר לי: זה כי נתתי 100% בדרך כלל אני נותן 70%. אמרתי לו חצי בצחוק חצי ברצינות שהוא לא מממש את הפוטנציאל שלו. אז הוא ענה לי: למה את מדברת ככה, את לא מורה.

בלי לפגוע במורים, בבית ספר משתמשים במשפט הזה הרבה, זה משפט די מעצבן ויש לו אפקטים פסיכולוגיים שלא פה המקום להתייחס אליהם. אבל אם נצא לרגע מהמקום האישי ונלך לעסקי, שווה לשאול את עצמנו האם יש לנו בעסק מקומות של "פוטנציאל לא ממומש". פוטנציאל לשפר את הרווחיות, לחסוך בהוצאות, לייעל תהליכים, לשפר שביעות רצון של לקוחות ועובדים.

בד"כ המידע קיים בעסק אבל לפעמים קשה לזהות את הנקודות הכואבות כי המידע יושב בכל מני מערכות ובאקסלים שלא מחוברים אחד לשני. לפעמים יש דברים שאתם יודעים שאתם רוצים לעשות אבל לא יכולים ליישם במערכת הנוכחית שלכם כי אין לכם את הדוחות המתאימים, כי ניהול השרות לא מחובר לבילינג, כי אתם לא יכולים לנהל פחת, תכנון מול בצוע או כל צורך ספציפי שיש לכם בעסק.

מערכת ERP טובה, מותאמת לעסק, עם מערך דוחות מוגדר היטב תיתן לכם מענה. בשילוב עם כלים דיגיטליים שמאפשרים לקבל מידע בזמן אמת אפשר לנתח, לשנות, לבדוק ולממש את הפוטנציאל העסקי.

bottom of page