top of page
חיפוש

הצד האחר של הדיגיטל




 הפתרונות של אמיוס - משרד דיגיטלי משרד ללא נייר חתימה אלקטרונית
משרד דיגיטלי הפתרון של העולם החדש

רוב השיח על העולם הדיגיטלי מתמקד בחוויית הלקוח ובממשקים מול הלקוח. הנושא מככב בכל המאמרים בעיתונות המקצועית, בחומרים השיווקיים של ארגונים. זה נושא טרנדי, שמייצר הרבה באז וכולם רוצים להיות חלק מזה.

אנחנו רוצים לדבר על הצד האחר של הדיגיטל, שהוא קצת מוזנח אבל לא פחות חשוב להתנהלות הארגון ובסופו של דבר תורם לאותה מטרה ארגונית של שיפור השרות והערך הניתן ללקוח, והופך את כל ההתנהלות הארגונית לאחידה וחלקה.

כמו שארגון מכירות צריך מערך back-office שתומך לוגיסטית באנשי המכירות, ככה הארגון צריך להפוך לדיגיטלי גם מבפנים כדי שכל המערכים הארגוניים "יתקתקו" והערך שנוצר מהממשקים הדיגיטליים עם הלקוח יתקיים גם לפני, אחרי ומאחורי המגע הישיר עם הלקוחות.

איך מתחילים?

כדי להתחיל אתם צריכים לשאול את עצמכם איפה מתבזבזים לכם המשאבים. איפה מתבצעת עבודה ידנית שאפשר להפוך לדיגיטלית ואוטומטית, איזה משאבים ישתחררו לכם כתוצאה מאוטומציה של התהליך ומה אפשר לעשות איתם. משאבים יכולים להיות כסף, זמן של עובדים, חומרי גלם, מקום, הכול כתלות בתחום העיסוק שלכם.

איך ניתן לייעל את הפעילות כך שתהיה אוטומטית ודיגיטלית?

הדבר הכי בסיסי הוא ליתר את הניירת וכל מה שמסביבה, קלסרים, הדפסות, דואר. מס הכנסה מאפשר ניהול דיגיטלי של חשבוניות וארכיונים, החוק מאפשר חתימה דיגיטלית על מסמכים, אפשר לייצר טפסים דיגיטליים, סבבי אישורים דיגיטליים, להשתמש במסופונים ואפליקציות לניהול מערכים ארגוניים כגון טכנאי שטח, דיווח, חתימות על תעודות משלוח, דוחות וכל מה שהארגון צריך. ישנם דברים שהם נכונים לכולם וישנם דברים שמתאימים ספציפית לתחום שלכם, או רק לארגון שלכם וידרשו התאמה ייחודית.

מה אפשר לעשות עם המשאבים שמתפנים?

מהניסיון שלנו הזמן של העובדים שמתפנה הוא אחד המחסומים המהותיים בדרך לשינוי. העובדים פוחדים לאבד את מקומם ומתנגדים לשינוי ובצדק כי מעסיקים לא ממהרים להשקיע בחשיבה ורה ארגון. בראיה רחבה יותר עובד שנמצא הרבה זמן בארגון הוא בדרך כלל נאמן ומחויב לארגון, הוא מכיר את הארגון ומחובר לתרבות הארגונית כך שלא כדאי לוותר עליו או עליה. שווה להשקיע בחשיבה משותפת איפה העובד יכול לתת ערך ובהסבה מקצועית. גם העובד צריך להבין שבסופו של דבר זה תהליך שישמור על הרלוונטיות שלו בשוק העבודה כך שכולם מרוויחים והשינוי הופך להזדמנות ופחות מאיים.

משאבים אחרים כמו כסף, מקום, חומרי גלם ומשאבים מוחשיים אחרים יותר קל להקצות מחדש או פשוט ליהנות מהחיסכון בהוצאות והשיפור בשורת הרווח.

למצוא את השותף הנכון לתהליך

המעבר לדיגיטלי הוא תהליך של הטמעת כלים ואפליקציות, שינוי התהליכים ורה ארגון. זה יכול להיות נקודתי או מעמיק יותר בכל מקרה אתם צריכים שותף בתהליך שמבין את העולם הדיגיטלי, יכול להבין את הארגון שלכם ולראות איך הדיגיטל נותן לכם ערך ולהטמיע יחד אתכם את השינוי.

על מה כבר חשבנו

אנחנו נכנסנו לעולם הדיגיטל הארגוני ב 2010. בכל פתרון שפיתחנו אנחנו משתמשים גם בתוך החברה כך שאנחנו מגיעים ללקוח עם הבנה של מה נדרש ברמת התהליך והשינוי ולא רק ברמה הטכנולוגית. פתרונות כמו חתימה דיגיטלית על חשבוניות, סריקת חשבוניות ספק, סבב אישורים דיגיטלי, חתימה על פד יכולים להפוך משימה של חצי שעה למשימה של דקה, כשהכול מתועד בצורה ממוחשבת ומתממשק למערכת ה ERP או הנהלת החשבונות שלכם . לא צריך להתייגע בפעולות כמו איתור, שחזור או אחזור של מסמכים. כל המידע מאורגן ונגיש בצורה מותאמת לתהליכי העבודה.

איך אתם יכולים לעזור לנו?

מאז ומתמיד הלקוחות הם המצפן שלנו, אתם יודעים הכי טוב מה אתם רוצים ועל מה אתם חולמים. כשמשלבים את זה עם הידע, הניסיון והחלומות שלנו אפשר גם להגשים.

יש דברים שמשותפים לכל עסק, יש דברים שהם רק שלכם ומתאימים בדיוק עבורכם.

אם יש נושא שחשוב לכם, תהליך שמציק לכם, שאיפות שיש לכם, שתפו אותנו ונבחן עבורכם איך כיצד ניתן ליישם את זה.

גם אם אתם מרגישים שהכול בסדר נשמח להיפגש איתכם ולראות אם ואיפה ניתן לעשות לכם את החיים יותר פשוטים.

מחכים לשמוע ממכם...

bottom of page