top of page
חיפוש

6 יתרונות שעושים את ההבדל בחנות אינטרנטית e-commerce B2B

רבים מודעים ליתרונות של חנות מכירה באינטרנט, אך האם אתם מודעים ליתרונות של חנות אינטרנטית e-commerce B2B המשולבת במערכת ה-ERP? יש יתרונות רבים לממשק ישיר בין אתר המסחר האלקטרוני למערכת ERP של SAP, פריוריטי ועוד מערכות לניהול העסק. גלו 6 יתרונות מרכזיים.


מהו היתרון בחנות אינטרנטית B2B מסונכרנת למערכת ERP?

דמיינו שכל קטלוג המוצרים של הספק מוצג ללקוחות בחנות באינטרנט עם המבצעים הספציפיים לכל לקוח, ספק או מפיץ. כך גם כל ההזמנות, הצעת המחיר מתעדכנות ישירות במערכת SAP Business One ולהיפך. בדיוק באותו ממשק כל רכישה מתעדכנת במלאי במערכת ה-SAP או הפריוריטי, והמוצרים שמעודכנים במערכת מוצגים ישירות גם באתר.

בעצם זו פלטפורמה אחת עם סנכרון דו-כיוונית ERP-WEB שחוסכת המון זמן, כסף וכפילויות. כך תרוויחו יותר ותגלו תובנות חדשות שימקסמו את ביצועי החברה. האפליקציה כוללת יכולות רבות ומחיר המערכת מותאם לצרכים שלכם.


#1 שיפור ערוצי השיווק, הקידום האורגני והנוכחות הדיגיטלית

תוכלו לבחור לחשוף את קטלוג המוצרים ואת דפי המוצר ממערכת ה-ERP הקיימת בחברה לחנות האינטרנטית B2B. כך תגדילו את החשיפה והמודעות למוצרים, שיעלו כשהלקוחות והספקים יחפשו אותם בגוגל. בחירה באפשרות זו תאפשר לאנדקס את המוצרים בגוגל וליצור יתרון בקידום האורגני (SEO) לטווח ארוך. אתר החנות מגדיל את המודעות ללקוחות פוטנציאליים וכמובן מגדיל את המכירות ללקוחות חדשים.


#2 שיפור המכירות והמסחר האלקטרוני B2B

פלטפורמת B2B עוזרת להגדיל את המכירות ולשפר את הביצועים העסקיים. אתר B2B למסחר אלקטרוני e-commerce יאפשר לכם להשתמש בכלים ספציפיים להגדלת המכירות כמו אפסייל (upsale/upselling) וקרוס-סייל (cross-sale/cross-selling) ולהגדיר בקלות מוצרים קשורים, מוצרים משלימים, ומוצרים מומלצים בהתאם למאפייני של כל לקוח וספק. הממשק בין מערכת ה-ERP לאתר הסחר מאפשר לעדכן בקלות מחירונים ומבצעים באופן גורף ומותאם לכל לקוח. כלים אפקטיביים אלו יעזרו לכם להגדיל את אחוז ההמרות ולהעלות את ההכנסות ממסחר אלקטרוני.


אפליקציה של אמיוס Ecommerce B2B מחוברת למערכת SAP
בלי כפילויות, בלי שגיאות - כל המלאי והמשלוחים מתעדכנים בזמן אמת

#3 התייעלות, חיסכון בעלויות ובכוח אדם

הממשק הישיר בין מערכת ה-ERP לאתר החנות B2B יאפשר לכם לחסוך בעלויות ולמנוע חפיפה, כפילויות ושגיאות הקלדה. לדוגמה פתיחת לקוח חדש ועדכון פרטיו במערכת SAP לניהול העסק תשתקף בזמן אמת באתר ולהפך. בצורה זאת, גם הלקוחות יוכלו לבצע הזמנה ולבקש הצעת מחיר ישירות מהאתר, וכל הפרטים יתעדכנו ישירות במערכת ה-SAP Business One. תהליכים אוטומטיים והתרעות מותאמות יחסכו עלויות וישפרו את השירות ללקוחות ולספקים. הפלטפורמה גם חוסכת בהוצאות כוח-אדם, ומייתרת את הצורך בכפילות במנהלי מערכת ובמנהלי האתר.


#4 שיפור הקשר עם הלקוחות והספקים

אתר עם חנות און-ליין B2B יאפשרו לכם לחזק את הקשר עם הלקוחות ולספק שירות מדוייק יותר לצרכיהם וכך גם להגדיל את המכירות. הלקוחות יקבלו שירות יותר טוב, בזמינות מקסימלית ושליטה מלאה על כל מוצר המוצג לכל לקוח של הספק. הוספת אפשרויות של שיתוף, דירוג, רשתות חברתיות, צ'אט, בוטים וטפסים ספציפיים ליצירת קשר מיידי כמובן מגדילים את האינטראקציה והיכולת של הלקוחות לספק משוב, להגדיל את המעורבות (אינגייג'מנט engagement) ולשפר את שביעות הרצון.


#5 הגדלת קהל הלקוחות וחשיפה לשווקים חדשים

חנות מסחר אינטרנטית עוזרת להגיע לשווקים חדשים ולהגדיל את קהל הלקוחות, כיוון שהחנות פתוחה 24/7, 365 ימים בשנה, זמינה לכולם בכל ישראל ומחוצה לה. החשיפה של אתרי אינטרנט אינה מוגבלת לגודל החברה, אלא תלויה בגורמים רבים וביניהם תכנון ארכיטקטורת האתר, מבנה קטגוריות המוצרים, קטלוג המוצרים וכמובן כל עולם הקידום האורגני (SEO) והשיווק הדיגיטלי שיגרמו לכך שהאתר יעלה בחיפושים ויישאר במודעות של לקוחות הקצה. אחרי הגדלת התנועה לאתר חשוב לדאוג שיהיו מספיק מוצרים במלאי ולא תתקבל ההודעה "חסר במלאי" (Out of stock).


#6 איסוף נתונים, תובנות ומגמות

אתר e-commerce B2B המשולב עם מערכת ה-SAP לניהול העסק יאפשר לכם לאסוף נתונים וליצור תובנות לגבי דפוסי הקנייה וההעדפות של הלקוחות מבחינת מוצרים, תמחור, מאפייני קהלי היעד (טרגטינג, Target) וזמני הרכישה. מעקב נתוני התנועה באתר יאפשר לכם לזהות את מסע הלקוח ולשפר את חווית הלקוח בהתאם לתובנות. ניתוח הנתונים הסטטיסטיים, האנליטיקות והדוחות, יאפשרו להגדיל את המכירות, לשפר את אחוזי הרווח, למקסם את המבצעים, להציע הנחות וקופונים, ליצור תמחור אופטימלי, לזהות מגמות ולנהל את הפעילות בחוכמה על סמך נתוני אמת.


השורה התחתונה

הצגת קטלוג המוצרים באתר חנות באינטרנט מגדיל את המכירות. הנגשת המוצרים בחנות e-commerce B2B/B2C מעלה את המכירות וחוסכת המון משאבים, כסף, זמן כפילויות ושגיאות.

ממשק מסונכרן ואינטגרטיבי בין מערכת ERP של SAP פריוריטי (ומערכות נוספות), לבין אתר החנות באינטרנט יותאם ספציפיות עבורכם ספקים, מפיצים ולקוחות. כך תוכלו לנהל הכל בקלות במקום אחד, בזמן אמת.



הפתרון הזה יכול לעניין ולחסוך הרבה זמן וכסף!


 
bottom of page