top of page
חיפוש

מערכת CRM לראות את הלקוח ˚360



מערכת לניהול שירות לקוחות לניהול קשרי לקוחות, ניהול המכירות והתמיכה
מערכת לניהול כל פעילות השירות, ניהול שירות הלקוחות מקצה לקצה - CRM

תהליך המכירות הוא אחד החשובים בעסק בהיותו מנוע הצמיחה של הארגון. המטרה היא שהלקוח ירכוש ממך את המוצר/שירות ויהפוך ללקוח קבוע או חוזר. גם אם הלקוח הפוטנציאלי בסופו של דבר לא ביצע את הרכישה, המידע אודות הלקוח ואודות התהליך הם בעלי ערך רב לארגון. זה נכון לכל עסק ובכל תהליך מכירה ועוד יותר בארגונים שתהליכי המכירות שלהם ארוכים ומורכבים חייבים לנהל את תהליך המכירה.

פנה לקוח והתעניין במוצר או בשרות שהחברה מספקת, זה השלב שבו מנהלים הפניה הלקוח יכול לפנות טלפונית, דרך האתר, דף נחיתה, מדיה חברתית, דוא"ל, הפניה של שותף/לקוח וכו'. בשלב הראשון מתעדים את פרטי הקשר שלו, מקור ההפניה ותיאור ראשוני של הצרכים. יש מקרים שזה נעצר בשלב הזה. המחיר גבוה מדי, המוצר לא מתאים לצרכים, התזמון לא מתאים. בכל מקרה יש לנו את פרטי הלקוח ואפשר לשמור איתו על קשר. במקרה הטוב ההפניה הופכת להזדמנות, נערכות פגישות, אולי מכרז, עורכים דמו, הלקוח בוחן מתחרים, נשלחות הצעות מחיר ומתנהל מו"מ עד שהעסקה נסגרת. גם פה יש מידע רב ערך שאפשר לאסוף, בנוסף למה שיש בהפניה. מי המתחרים, מי מקבלי ההחלטות, מה התקציב וההכנסה הצפויה, מתי צפויה להתקבל החלטה, מה המצב הקיים של הלקוח ועוד. חשוב גם לנהל את ההסתברות לסגירה של העסקה כדי לעשות צפי של הכנסות.

מודול ניהול השיווק והמכירות במערכת ה CRM עושה בדיוק את זה, בנוסף לניהול תהליך המכירה ניתן לנהל גם תהליכי שיווק, לעשות סטטיסטיקות, לבחון את יעילות ערוצי השיווק, תגמול לאנשי מכירות, מה הצרכים של הלקוחות כך שנוכל לבנות פתרונות חדשים או לתת להם מענה בחומרים השיווקיים ומידע נוסף בהתאם לתחום ולתהליכים הספציפיים שלכם

הרבה ארגונים מחזיקים מערכת CRM נפרדת ממערכת ה-ERP, זה מצריך להקליד את פרטי הלקוח בשתי מערכות שונות ומצריך עבודה בשתי מערכות שונות. למשל כשאיש המכירות צריך לראות זמינות של פריטים המידע נמצא ב ERP בעוד כל תהליך המכירה מנוהל ב CRM. זה מסורבל, מייגע ולא מאפשר לראות את הארגון מקצה אל קצה במערכת אחת.

אמיוס הרחיבה את יכולות ה CRM ב - SAP Business One ועכשיו ניתן לנהל את כל התהליכים העסקיים ב SAP משלב ההפניה עם היכולת לנהל את כל השדות והמידע הנחוץ, דרך ההזדמנות, לקוח, איש קשר, הזמנה, רכש, שרות, פרויקטים, ייצור וחיוב.

זה כל כך פשוט והגיוני והשאלה היא איך לא חשבו על זה קודם?

אם בכל זאת יש לכם שאלות נוספות, רוצים לשמוע על היכולות של המודול ומה הוא יכול לעשות בשבילכם דברו איתנו.

bottom of page